lördag 8 oktober 2011

Hörni vad kul

att så många härliga människor dök förbi på mitt Framtidsveckanjippo. Det sörplades choklad och smaskades bullar i riktigt kallt höstväder, men mest av allt borrades det av glatta livet i fint och fult porslin men även i arvegods och andra dyrgripar. 
Helt fantastiskt kul! Tusen tack till er som kom - jag fick blodad tand och tänker i fortsättningen hålla en workshop i månaden med nåt kul och kreativt tema. Kommer ni? (och Johanna hjälper du mig?)
















Missa för allt i världen inte att vi med anledning av Framtidsveckan håller öppet hus på syjuntan imorgon! Läs mer här. Kom kom! 


13 kommentarer:

  1. Alltihop låter toppen, hade gärna dykt upp eller ner, men fick vackert stanna på mitt eget jobb istället! Fick väl gå för den här gången...
    Ha det fint Frida!
    Kram Cecilia

    SvaraRadera
  2. Det är tusan också att man bor så långt bort från dig. HAde gärna haft dig som granne :-)

    Finfina saker ni har gjort. Kramis LiseLotte

    SvaraRadera
  3. Hade jag bott närmare hade jag definitivt kommit!
    Jag borrade i porslin i sommras, men efter att ha gjort några hål var borren söndersliten. Vad använder ni för borr? Är det kakelborr som gäller? Ha en fin kväll!
    Ullis

    SvaraRadera
  4. Hej hej! Det låter så kul! Än en gång, surt att ni inte håller till i Jönköping! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Ville bara berätta att jag varit på keramikkurs idag och då hade jag med din nya bok. Alla var förtjusta i den och vi testade några av mallarna. Nu ska jag se om jag kan finna en beg. ugn, för detta ger ju verkligen mersmak. Ha en fin helg!
    Mvh Nina, Växjö

    SvaraRadera
  6. Håller med inlägg ovan - tänka om hade haft lite närmare, då hade jag garanterat fikat och pysslat så fort du öppnat dörren!

    SvaraRadera
  7. Men åh vad det verkar härligt! Jag blir så inspirerad, det är så kul att träffa kreativa människor och skapa tillsammans. Vad härlig du är som bjuder in till sådant.
    Ha en skön lördagskväll!

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Hej igen...Jag råkade kommentera från mannens konto ovan ; ) Så jag gört igen. Från mitt eget : ) Oj vad fint ni har fixat och trixat! Kunde dessvärre inte komma igår så jag kommer mer än gärna på en workshop framöver. Ha det gott.

    SvaraRadera
  10. Från en som faktiskt lyckades delta vill jag bara skicka ett : Tack Frida! För mig blev dagen en fantastisk energikick. Så härligt! Tack igen!

    SvaraRadera
  11. ...... och förresten. Jag kommer mer än gärna på fler workshops....

    SvaraRadera
  12. Tack för en härlig dag:) att få komma och pyssla, dricka varm choklad, äta bullar och bara vara i det fina var precis den energikick jag behövde:) och som en bonus fina fat med hem! Tack tack. Kram lena

    SvaraRadera
  13. ...... ett litet tips....... Jag köpte ett 10 mm kromat kopparrör, på ett av de större byggvaruhusen, och trädde det över gängstången.......

    SvaraRadera

01 09 10