fredag 10 februari 2012

Kurs

Nu har kurserna dragit igång för terminen. Fram till slutet av april kan man komma på provapå-kvällskurs hos mig. Vi kavlar och fixar till fantastisk keramik (och fikar såklart!) Läs mer om upplägget på min hemsida. Igår var det ett kreativt gäng från Ikea hos mig - riktigt roligt! 


Passande nog hade jag gjort minicupcakes
i min nyinköpta muffinsform från just ikea.
Koppar FaB keramik.

Ägg, fat, sockerkaksformar, krukor och mycket
mer kan man snajda ihop i min verkstad.
Lätt som en plätt! Säljs snart på ett ikea
nära dig (eller inte..)




Nu kör vi bästa dagen.



11 kommentarer:

  1. Tänk om...jag bodde lite närmare...eller hade en helikopter...då skulle jag kunna gå på kurs hos Dig... jag läser din bok, förundras över hur Du kan få till det "så lätt", njuter och fantiserar...men inser att jag kommer aldrig att kunna skapa i keramik, det är nog så...TYVÄRR!!!
    Din bok och din blogg är i alla fall världens inspirationskälla och så smittas jag av din humor, den är lite lika;))

    Ha en FinFin Helg!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  2. Hade jag inte bott i Stockholm hade jag komit direkt!

    SvaraRadera
  3. Hej du!
    Har just hittat till din blogg och den är sååå inspirerande! Synd bara att man bor i Finland, jag skulle annars vara sjukt intresserad av att komma på kurs. Men jag njuter av bilderna istället.

    SvaraRadera
  4. Ja, hade du inte varit 30 mil bort så hade jag anmält mig direkt:)

    SvaraRadera
  5. vi hade kommit bums om dt inte hade varit för avståndet! önskar en fin fredag! kram från oss!

    SvaraRadera
  6. Heeej fy f.. vad fint ert rum blev!!!!!SÅ snyggt ,,
    Ha en riktigt fin helg!! Hade så gärna oxå kommit på kurs till dig!
    KRAAAAM johanna (vintage)

    SvaraRadera
  7. så små..såå söta och de ser otroligt goda ut!!

    Ha en fin helg!!

    Varmkramen ifrån Sanne

    SvaraRadera
  8. Hallå där, ja, det är ju bara så läckert att man långsamt avlider....:) Du har ett sinne utöver det vanliga, månadens inspiratör i Tara och måndaens blogg i Lantliv- Självklart! Jag var inte så förtjust i just "keramik" förr, men du kan verkligen omvända folk, detta är ju så vackert att man baxnar!!! Man vill ha ALLT du skapar!!! Och baka kan du med! Mari.

    SvaraRadera
  9. Skulle gjerne kommet på kurs til deg, har sikkert masse å lære av deg:-)
    Men det blir vel litt for mange mil å kjøre...
    Ha en fantastisk helg!
    Klem Nina

    SvaraRadera
  10. Oj, så synd att man bor så långt bort :O(
    Skulle nästa kunna ge min högra arm för att få vara med... eller ja... kanske inte armen då, det hade ju varit lite osmart i sammanhanget men ja, du fattar...

    SvaraRadera
  11. Så inspirerande! Jag är inte ensam om att ogilla avståndet ser jag. Säljer du inget på annat håll? Helt ljuvliga bilder o keramik .......om jag kommer till Örebro, så....

    SvaraRadera

01 09 10