onsdag 21 november 2012

Krukor

Igår var jag hos Alma på möte. Outletbutiken stänger i Kumla men Alma finns kvar och jag fortsätter att designa för dom även nästa år. Det känns så kul! Med mig fick jag en låda krukor och fat från serien Camelia som de har börjat sälja den här hösten och som jag designat. Jag har alltså drejat prototyper som sedan producerats på fabrik i Kina. De ser lite annorlunda ut än mina handgjorda men är mycket fina!










Jag tjatade till mig en provkruka i lila också, tror inte att den färgen kommer ut på marknaden dock.
God onsdag!

4 kommentarer:

  1. Himla fina och så kul med det samarbetet! förstår att det är svårt att få till den handgjorda känslan när man går upp i masstillverkning och det är faktiskt tur det, att inte allt går att efterlikna helt :)
    Tycker att det är en väldigt fin serie.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja det är allt lite knepigt men det är ju precis som det ska vara! Kram påre!

      Radera
  2. Men ÅHHH så fina!

    Var kan man köpa dessa vackra alster?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Kolla in på närmaste blomsterhandel, säljs i hela Sverige och Finland!

      Radera

01 09 10