tisdag 23 juli 2013

Fabulös Keramik på engelska!


Men så snygg framsida eller hur? Nu finns min bok alltså på engelska och det är ju bra. 


Ja det var dagens nyhet. För övrigt känner jag mig sådär väldigt semesteravslappnad och kan inte riktigt komma igång och göra nåt vettigt. Jag är hemma med barnen i 4 veckor till, fast jag måste jobba lite samtidigt, bygga om lite i verkstan och dreja en del. Och sen ska vi bygga en scen utanför kapellet också till soul to remember-festivalen den 17 augusti! Den får ni inte missa.

God vecka!


5 kommentarer:

  1. Dear Frida,

    Finally!!! :) I am so happy that I can buy your book in english. Tack så mycket! I am ordering it today from Amazon.com

    Have a nice Summer!
    Henriett from Hungary

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi Henriett and thank you so much! Have a good summer you to!

      Radera
  2. Hejsan!

    Fantastiskt fin blogg och underbart vacker keramik :O) Jo, boken på engelska är det samma bok som din svenska?! Alltså innehållet? Framsidan skiljer.

    Ha de gott!

    Mvh Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Ja det är samma bok - bara annan bild på framsidan!

      Radera
  3. Hej!..
    Jag är i kris, inte egentligen men när det kommer till just jobb och framtid.
    Finns ingen anledning för dig att svara på detta men vill skänka någon komplimang till dig i detta iaf.
    Alltså jag har blivit helt kär i din keramik och hela din energi, det är underbart och man känner livsglädje utav att titta på dina alster. Man blir inspirerad! Och imponerad.
    Och lite så här skulle jag vilja ha livet, om man hade fått önskat. Jag är 21 år i år, jobbar på förskola älskar barn, älskar det pedagogiska och brinner för det. Vill hjälpa och påverka. Men samtidigt är jag oerhört skapande av mig. Jag har målat sen jag varit liten, målat akvarell sen jag var 12 år gammal, aldrig testat på keramik men du har inspirerat mig till att kanske ev. börja i en keramikkurs i höst. Om det kan va något att ha.. vill vara kreativ, måla, fota skapa och bygga. Men i en verklighet som denna känns det som att det bara blir en dröm, därför är jag så imponerad av dig. Som lever i det.
    Hur vågar du? Hur har resan sett ut för dig? Jobbar du med detta heltid och känner dig tillfreds?

    Som sagt, mycket fascinerad utav din energi :)
    Ha allt gott, Hälsning och kram Lisa.

    SvaraRadera

01 09 10