onsdag 7 maj 2014

Tack alla



som dök förbi Kapellet de 4 dagarna vi hade öppet eller bara hejat på under vägen. Grym personal gjorde det också till en riktigt smidig historia - inte en enda kund var tvungen att hoppa in i disken! Nu känner vi oss peppade inför nästa år då vi förhoppningsvis har ett fint kök med vatten och andra fiffiga saker.
Den här veckan försöker jag komma ikapp med allt pappersjobb och städar, städar, städar..




Jag har röjt ur vår veranda här hemma för nu ska den faktiskt målas klart, alla krukor får jag nog bära upp till kapellet - kolla vad fint dr Westerlund blommar, sicken skir blomma!

God vecka på er!

3 kommentarer:

  1. Det blev en kort säsong i år alltså. :) Men spännande med renoveringen. Är säker på att det kommer bli grymt flott!

    SvaraRadera
  2. Åh det var så roligt att få komma förbi. Gott fika, underbar keramik och jag fick med mig så mycket inspiration hem. Ett besök nästa år är redan inplanerat :)

    SvaraRadera
  3. Åh, dom e så fina, men de luktar lite illa tycker jag x) Önskar man hade bott närmare, för jag har velat se kapellet och er keramik IRL så länge nu :S

    SvaraRadera

01 09 10